İşin gecikmesi durumunda, 1 gün 1 saat bile geçse hizmetin bedelini ben ona ödeyecekmiÅŸim. 😂
Yazılım sektöründe böyle bir sözleÅŸmeyle daha önce hiç çalıştınız mı veya çalışır mısınız ? 😂
Arkadaşlar anlamayanlar olmuş örnek vermek gerekirse işin bedeli 10.000TL söz verilen süreden 1 saat geçse bile benden 10.000tl tazminat istiyor.
Müşterinin sözleÅŸmeye eklemek istediÄŸi madde 😂
48
●3.182
- 20-10-2022, 16:35:19Öyle yapacağımkeremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama asıl amacım o maddeyi sildirmek.
Hocam süre aşarsa ek süre istenir, durum anlatılır ama hopp hemşerim süre aştı şimdi sen bana öde bu parayı derlerse burada art niyet vardırTheEnes41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynısını düşünüyorum, hastalık gibi durumlar süreyi geciktirebilir, bu durumda ek süre talep edilir. Direkt sen bana hizmet bedeli kadar ceza öde demek art niyettir..neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam, bu konuda sorun yok ama inatla ceza isterim demesi beni düşündürdü. Açıkçası art niyetli olduğunu düşünüyorum.Astek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olabilir hocam ama gecikme olursa ek süre istemek daha mantıklı her iki taraf için deadwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin gecikmesi ve tanınan ek sürenin aşılması durumunda herhangi bir ödeme yapmadan sözleşme karşılıklı olarak feshedilir diye bir madde eklense yeterliTechnique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek : Bana sen de madde koy "iki katını isterim de" diyor, hangi durumda 2 katını isteyebilirim aklıma bir şey gelmedi
) eft tam 17.00'da gelmezse borcunuz x2 ÅŸeklindedir mi yazayım bu nasıl bir sözleÅŸme anlam veremedim 😂