• 20-10-2022, 16:29:25
    #1
    İşin gecikmesi durumunda, 1 gün 1 saat bile geçse hizmetin bedelini ben ona ödeyecekmiÅŸim. 😂
    Yazılım sektöründe böyle bir sözleÅŸmeyle daha önce hiç çalıştınız mı veya çalışır mısınız ? 😂

    Arkadaşlar anlamayanlar olmuş örnek vermek gerekirse işin bedeli 10.000TL söz verilen süreden 1 saat geçse bile benden 10.000tl tazminat istiyor.
  • 20-10-2022, 16:30:15
    #2
    Python Coder
    Süreyi fazla söyleyin hocam
  • 20-10-2022, 16:30:38
    #3
    Yazılım Sonuçta Hocam Küçük Bir Kod Hatası Saatler Alabilir , Tölerans Olmalı ama müşteri artık nasıl gerildiyse böyle bir madde istiyor
  • 20-10-2022, 16:30:45
    #4
    Art niyetli biriyle çalışıyorsunuz.
  • 20-10-2022, 16:31:20
    #5
    Hocam yanlış anlamayın da iş ahlakına göre normali belirtilen sürede teslim edilmesi değil midir zaten
  • 20-10-2022, 16:31:24
    #6
    hocam belki geçmişteki çalıştığı kişilerle deneyimleri kötüdür, objektif bakmak gerekiyor.
  • 20-10-2022, 16:31:41
    #7
    Yurt dışı profesyonel proje ve şirketlerle yapılabilmesi sık bir şekilde olası bir sözleşmedir.
  • 20-10-2022, 16:33:46
    #8
    Süreyi garanti gördüğünüz bir tarihe uzatın veya kendinize güvenmiyorsanız iş yapmayın. İş ahlakına göre verdiğiniz sürede işi bitirmeniz gerekiyor, kimsenin zamanını çalamazsınız, aynı şekilde kimse de sizin zamanınızı çalamaz.
  • 20-10-2022, 16:35:19
    #9
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süreyi fazla söyleyin hocam
    Öyle yapacağım ama asıl amacım o maddeyi sildirmek.

    TheEnes41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılım Sonuçta Hocam Küçük Bir Kod Hatası Saatler Alabilir , Tölerans Olmalı ama müşteri artık nasıl gerildiyse böyle bir madde istiyor
    Hocam süre aşarsa ek süre istenir, durum anlatılır ama hopp hemşerim süre aştı şimdi sen bana öde bu parayı derlerse burada art niyet vardır

    neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Art niyetli biriyle çalışıyorsunuz.
    Aynısını düşünüyorum, hastalık gibi durumlar süreyi geciktirebilir, bu durumda ek süre talep edilir. Direkt sen bana hizmet bedeli kadar ceza öde demek art niyettir..

    Astek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlamayın da iş ahlakına göre normali belirtilen sürede teslim edilmesi değil midir zaten
    Evet hocam, bu konuda sorun yok ama inatla ceza isterim demesi beni düşündürdü. Açıkçası art niyetli olduğunu düşünüyorum.

    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam belki geçmişteki çalıştığı kişilerle deneyimleri kötüdür, objektif bakmak gerekiyor.
    Olabilir hocam ama gecikme olursa ek süre istemek daha mantıklı her iki taraf için de

    Technique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süreyi garanti gördüğünüz bir tarihe uzatın veya kendinize güvenmiyorsanız iş yapmayın. İş ahlakına göre verdiğiniz sürede işi bitirmeniz gerekiyor, kimsenin zamanını çalamazsınız, aynı şekilde kimse de sizin zamanınızı çalamaz.
    İşin gecikmesi ve tanınan ek sürenin aşılması durumunda herhangi bir ödeme yapmadan sözleşme karşılıklı olarak feshedilir diye bir madde eklense yeterli


    Ek : Bana sen de madde koy "iki katını isterim de" diyor, hangi durumda 2 katını isteyebilirim aklıma bir ÅŸey gelmedi ) eft tam 17.00'da gelmezse borcunuz x2 ÅŸeklindedir mi yazayım bu nasıl bir sözleÅŸme anlam veremedim 😂