İşin gecikmesi durumunda, 1 gün 1 saat bile geçse hizmetin bedelini ben ona ödeyecekmişim. 😂
Yazılım sektöründe böyle bir sözleşmeyle daha önce hiç çalıştınız mı veya çalışır mısınız ? 😂
Arkadaşlar anlamayanlar olmuş örnek vermek gerekirse işin bedeli 10.000TL söz verilen süreden 1 saat geçse bile benden 10.000tl tazminat istiyor.