keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süreyi fazla söyleyin hocam
Öyle yapacağım ama asıl amacım o maddeyi sildirmek.

TheEnes41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılım Sonuçta Hocam Küçük Bir Kod Hatası Saatler Alabilir , Tölerans Olmalı ama müşteri artık nasıl gerildiyse böyle bir madde istiyor
Hocam süre aşarsa ek süre istenir, durum anlatılır ama hopp hemşerim süre aştı şimdi sen bana öde bu parayı derlerse burada art niyet vardır

neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Art niyetli biriyle çalışıyorsunuz.
Aynısını düşünüyorum, hastalık gibi durumlar süreyi geciktirebilir, bu durumda ek süre talep edilir. Direkt sen bana hizmet bedeli kadar ceza öde demek art niyettir..

Astek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanlış anlamayın da iş ahlakına göre normali belirtilen sürede teslim edilmesi değil midir zaten
Evet hocam, bu konuda sorun yok ama inatla ceza isterim demesi beni düşündürdü. Açıkçası art niyetli olduğunu düşünüyorum.

adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam belki geçmişteki çalıştığı kişilerle deneyimleri kötüdür, objektif bakmak gerekiyor.
Olabilir hocam ama gecikme olursa ek süre istemek daha mantıklı her iki taraf için de

Technique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süreyi garanti gördüğünüz bir tarihe uzatın veya kendinize güvenmiyorsanız iş yapmayın. İş ahlakına göre verdiğiniz sürede işi bitirmeniz gerekiyor, kimsenin zamanını çalamazsınız, aynı şekilde kimse de sizin zamanınızı çalamaz.
İşin gecikmesi ve tanınan ek sürenin aşılması durumunda herhangi bir ödeme yapmadan sözleşme karşılıklı olarak feshedilir diye bir madde eklense yeterli


Ek : Bana sen de madde koy "iki katını isterim de" diyor, hangi durumda 2 katını isteyebilirim aklıma bir şey gelmedi ) eft tam 17.00'da gelmezse borcunuz x2 şeklindedir mi yazayım bu nasıl bir sözleşme anlam veremedim 😂