• 20-10-2022, 10:39:20
    #1
    Merhaba arkadaşlar is yerim bu ay kira zammi olacak. Civarda ortalama en yüksek veren benimdir. 5 yıllık sürem doldu her yil efe Tüfe oranina ek +%10 ekliyip yapıyorduk. Şimdi benden %300 zam yapmamı istiyor ben normal efe Tüfe oranında yapacam peki ne kadar acaba ?
    Not:Sabit %25 oranı daireler için.
  • 20-10-2022, 10:40:35
    #2
    geçen ay %70ti sanırım
  • 20-10-2022, 11:15:46
    #3
    kanunen %25 den fazla zam yapamıyorlar

    adam kendi notunu kendi düşmüş iş yeri için geçmiş olsun