Merhaba arkadaşlar is yerim bu ay kira zammi olacak. Civarda ortalama en yüksek veren benimdir. 5 yıllık sürem doldu her yil efe Tüfe oranina ek +%10 ekliyip yapıyorduk. Şimdi benden %300 zam yapmamı istiyor ben normal efe Tüfe oranında yapacam peki ne kadar acaba ?
Not:Sabit %25 oranı daireler için.