Hayatımda bu kadar sıkıntılı süreç geçirmemiştik.Kentsel dönüşüm diye birşey uydurmuşlar .Adı bence kentsel kıyım olmalı idi .Resmen insanları mağdur ede ede ilerledi.Bu mağduriyeti birde devletin kurumu oluşturdu.Nelermi oldu ?
Öncelikle imza toplanmasının 15 gün sonrasında hemen boşaltma kararı çıktı ve ev sahiplerine iletildi .Bulunduğum yerde 300-400 daire aynı anda ev arayışı başladı .Alt sokakta da varmış kentsel dönüşüm ve ev arayanların sayısı birde 750-800 daire ye çıktı
Size şöyle anlatayım bir ev ilanı düşüyor ve sen o an görüştün görüştün yoksa karaborsa
. Öyle yav.şak ev sahipleri varki 7 yazıyor talebi gördükçe 7-8-9 arasında rakamları raks ettiriyor resmen
Nasılsa o kadar keriz ev arıyor birine yapıştırırım diyor .Bir başkası ile görüşüyorsun ev ilanı için sözleşiyorsun,insanlarda karakter kalmadığı için biraz fazlasına başkasına kiralıyor .Bir emlakçı ile görüşmüştüm mesala o da ev sahibinin kuralları var dedi ne dedim
evde sigara içmeyecek ve sivaslı olmayacakmış
gibi gibi .Evi bulamadığınız gibi binada ev bulanlar evlerini hurdacılara veriyor orası daha fena
Bildiğin balyozlarla duvarları yıkıyorlar resmen .Cam ,pencere ,kombi ne varsa satıyorlar .O aşamada binada yaşlı varmış,hasta varmış,çocuk varmış dinlemeden bam güm girişiyorlar sanırsın deprem oluyor
Amaç belli biran önce çıksınlarda nasıl çıkarlarsa çıksınlar .Öyleki binaların çöp kutularını toplatanlarmı istersin ,riskli diye göstertip binanın elektrik ,suyunu kestirttenmi istersin hepsi var
Dönüp baktığımda bildiğin cehennem gibi hayattı .Hayatımda yaşadığım en b.oktan günlerdi .
Sonunda bir ev bulduk dedik
Bu ev sahibi de ayrı bir cins çıktı .Dask olmadığı için elektrik,suyu üstümüze alamıyoruz .500-600 liralık eve 3000 tl veriyoruz .Doğalgaz da yok evde . Kirayı da bankaya yatırtmıyor .Kontratta yok piyasa da
. İşin ilginç tarafı ise bu zamana kadar kontratsız evde mi oturulur diyen ben devletimiz sağolsun kontratsız evde oturtturuyor .Normal şartlarda çık diyebilirsin lakin işler öyle olmuyor ev yok olsada uçuk kaçık fiyatlarda
Elektrik su benim üzerime olmadığı için adres değişikliği bile yapamıyorum
Öyle zorda kalıp böyle bir eve taşındık.Nasıl ama sosyal devletimiz 
Ek olarak size kendi başımdan geçen hazin bir durumu daha anlatayım .Bir abimizin dükkanında dururken bir teyze geldi ve bir sigara istedi .Baktım öyle bir sigara yok .Dedim teyze öyle bir sigara yok bir yanlışınız olmasın dedim.Kendisi bana oradan hafif bir sigara ver dedi .Neyse bir sigara paketi verdim.Sonra sordum kendisine hayırdır teyze bloklarda mı oturuyorsun dedim .Kendisi evet dedi 1 aydır ev arıyorum ancak bulamadım.Bulsamda emekli aylığı yetmiyor dedi .Bunu diyende ev sahibi .Bunun gibi çok olay başıma geldi şu 1-2 ay içerisinde
Lafın özü herkes kendini kollasın.Atabiliyorsanız kenara para atın yoksa işiniz yaş .Öyle bir duruma düşüyorsun ki şaşarsınız .Bunu bizzat yaşamış biri olarak söylüyorum .