2k ya yeni kontrat yapılan sözleşmede istanbulda ev yok ki :S
Ben kiracıyım .Ancak inan o kadar ev sahibi mağdur olduki inanamazsın .Genç kesimde sıkıntı yok çünkü o evinin değerinin arttığı için memnun.Eli ayağı tuttuğu için sıkıntı yok.Emekli ev sahipleri ve kiracılar büyük sıkıntı yaşadı.