Bir müşterim bana müşteri çekmişti ve onlardan ödemeler almış bazılarını düzenli ödedi ama yarım yarım ödediği için alacağım var ve ödeme ypamıyor.
Nasıl bir süreç izlemeliyim ne yapabilirim?
Hukuk ile çözmem gerekirse neler yapmam gerekir.
Şimdiden teşekkür ederim