• 19-10-2022, 20:25:14
    #1
    Merhabalar, sunucu işi yapıyorum ve hizmet sağlıyorum.
    Bir müşterim bana müşteri çekmişti ve onlardan ödemeler almış bazılarını düzenli ödedi ama yarım yarım ödediği için alacağım var ve ödeme ypamıyor.
    Nasıl bir süreç izlemeliyim ne yapabilirim?
    Hukuk ile çözmem gerekirse neler yapmam gerekir.
    Şimdiden teşekkür ederim
  • 19-10-2022, 20:31:47
    #2
    Hizmeti vermeye devam ediyorsan acıma kes hizmeti. Benim host domain sağladığım bir müşteri 4 sene önce 3000 tl ödemesini yapmadı ki bunun içinde fotoğraf çekimleri vb. de vardı. Kestim domaini de vermedim.
  • 19-10-2022, 20:34:20
    #3
    abarruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hizmeti vermeye devam ediyorsan acıma kes hizmeti. Benim host domain sağladığım bir müşteri 4 sene önce 3000 tl ödemesini yapmadı ki bunun içinde fotoğraf çekimleri vb. de vardı. Kestim domaini de vermedim.
    Hizmeti kestim hizmet vermiyorum ama hala ödeme yapmıyor aracılık ettiği kişilerden de ödeme aldı onlara da iade geçmiyor. El koyabileceğim bir şey yok ne yazık ki
  • 19-10-2022, 20:36:41
    #4
    Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hizmeti kestim hizmet vermiyorum ama hala ödeme yapmıyor aracılık ettiği kişilerden de ödeme aldı onlara da iade geçmiyor. El koyabileceğim bir şey yok ne yazık ki
    Eğer iş faturalıysa ve hizmetler faturalı ise hemen bir avukatla görüş. Çünkü diğer madur olanlar THH Tüketici Hakem Heyetine başvururlarsa başınız ağrır.
  • 19-10-2022, 20:40:25
    #5
    abarruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer iş faturalıysa ve hizmetler faturalı ise hemen bir avukatla görüş. Çünkü diğer madur olanlar THH Tüketici Hakem Heyetine başvururlarsa başınız ağrır.
    Aracılık ettiği kişiler ona ödediklerini biliyorlar bizzat onları bulup ulaştım durumu anlattım öyle kestim hizmetleri fatura kesiyorum ama ödeme alamadım ki ne faturası ile avukatla görüşeceğim?
  • 19-10-2022, 20:42:28
    #6
    Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aracılık ettiği kişiler ona ödediklerini biliyorlar bizzat onları bulup ulaştım durumu anlattım öyle kestim hizmetleri fatura kesiyorum ama ödeme alamadım ki ne faturası ile avukatla görüşeceğim?
    Tanıdık avukata bir anlat bakalım derdini biz alacaklarımızın üzerine bir bardak su içtik sen peşini bırakma bence. İyice muz cumhuriyeti sandı millet. Geçmiş olsun.
  • 19-10-2022, 20:48:26
    #7
    Danışman
    Merhabalar.
    Ödenmemiş fatura kesebilirsiniz. Sonrasında bu faturalarla yasal sürece başvurabilirsiniz. Bu şekilde kendinizi garantiye almış olursunuz diğer müşterilere karşı. Detaylı görüşmek isterseniz profilimdeki WhatsApp bağlantısından benimle iletişime geçebilirsiniz. Kolay gelsin.
    İyi forumlar
  • 19-10-2022, 20:52:11
    #8
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.
    Ödenmemiş fatura kesebilirsiniz. Sonrasında bu faturalarla yasal sürece başvurabilirsiniz. Bu şekilde kendinizi garantiye almış olursunuz diğer müşterilere karşı. Detaylı görüşmek isterseniz profilimdeki WhatsApp bağlantısından benimle iletişime geçebilirsiniz. Kolay gelsin.
    İyi forumlar
    Mesaj attım Fahrettin hocam teşekkür ederim
  • 19-10-2022, 21:00:45
    #9
    Ben olsam önce erişim şifrelerini değiştirirdim. Daha sonra müşterilerle iletişime geçip aracının ödeme yapmadığını, x tl borcun olduğunu, eğer borç x günde ödenmezse sitelerin kapanacağını söylerdim. Sonra aracı müşterilerle uğraşsın dursun.