Ben olsam önce erişim şifrelerini değiştirirdim. Daha sonra müşterilerle iletişime geçip aracının ödeme yapmadığını, x tl borcun olduğunu, eğer borç x günde ödenmezse sitelerin kapanacağını söylerdim. Sonra aracı müşterilerle uğraşsın dursun.