• 16-10-2022, 12:48:17
    #1
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    E sim de 4 ay ek süre olayı btk tarafından engellendi diyenler var yakın zamanda e sim e geçiş yapıp sorun yaşayan var mı?
  • 16-10-2022, 12:50:38
    #2
    2 gün önce geçiş sağladım, herhangi bir sorun yok.
    Dediğiniz durumun olması için e-sim olayının komple kapatılması gerekir. Bu da pek mümkün görünmüyor.
  • 16-10-2022, 12:51:48
    #3
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gün önce geçiş sağladım, herhangi bir sorun yok.
    Hangi operatör hocam? Turkcell ve vodafone da sorun yaşayanlar varmış
  • 16-10-2022, 12:52:28
    #4
    temelreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi operatör hocam? Turkcell ve vodafone da sorun yaşayanlar varmış
    Turkcell.
    Dediğiniz mantıken imkansız gibi. E sim teknolojisinin kaldırılması gerekir bunun için.
  • 16-10-2022, 12:53:15
    #5
    Dün geçiş yapmaya çalıştım Türktelekom şubesinden e simi aktif edemediler cihaz kaynaklı dediler, Vodafone üzerinden sorun olmayacağını belirttiler şuan telefonum kapalı alternatif çözüm arıyorum bende.
    Eğer kapanmış ise durum sıkıntı
  • 16-10-2022, 12:57:56
    #6
    Tüm söylentiler donuyor suanda piyasada aldırış etmeyin hocam yok birisi kayıt uzatma tekrar dan acıldı su fiyat gibi söylemler var yalan ama e sım olayı devam edıyor bayiler hat satıslarını yapıyorlar.
  • 16-10-2022, 12:59:54
    #7
    Bende yeni cihaz aldım, esimde var cihazda. Türkiyeye geldiğimde iki imei’yi de işletmem mi gerekiyor nasıl olacak
  • 16-10-2022, 13:25:44
    #8
    En mantıklısı bence artık pasaport kaydı yapılması zam gelmeden halledin derim.