Dün geçiş yapmaya çalıştım Türktelekom şubesinden e simi aktif edemediler cihaz kaynaklı dediler, Vodafone üzerinden sorun olmayacağını belirttiler şuan telefonum kapalı alternatif çözüm arıyorum bende.
Eğer kapanmış ise durum sıkıntı