Merhaba Dostlar Öyle Birden Son 3 ayımı yazmak Geldi İçimden
3 Ay Öncesine Kadar muazzam Bir Hayatım Var 16 Kişilik Ekibim ve Çok da İyi Bir Ofisim Vardı Her Cuma İş Arkadaşlarımı Sinemaya Gönderirdim. Çünkü Benim İçin Olay İnsan Gördüğünü Ve Hayal Ettiğini Yapabilmeli Aslında Sinema Bahaneydi Potansiyel Oluşturmalarını İstemiştim. Bana Göre Başarısız İnsan Yoktur Hayal Kuramayan İnsan Vardır Ve Hayal Kuramayanlar Birşey Üretemezler Sadece Üreticilerin Yanında Ayak İşlerini Yaparlar Takdir Edilmek Birşeyleri Gerçekleştirmektir. O Olmazsa Bu İş Olmaz Denilen Adam olmaktır Başarı.
Her Gün Max 2 Saat Kendileri Takılmaları için Zamanları vardı Yemek Hariç
İşlerimde Çok İyi Gidiyordu Ve Elimden Geldigince Semtimdeki Veya Sohbet Ettigim Genç Arkadaşlarımı Yanıma Çağırarak Eğitim Veriyorduk Ve Harçlıklarını Dahil Ediyordum.
Böyle Yönetici Patron Vs mi Olur Diyeceksiniz Yıllarımı Sömüren Bir Sektörden Çıktım Ve Eşim'in Rızasıyla Cesaret Edip İş Kurdum Kendime Yoklukdanda Olsa 1 Hafta Gibi Kısa Sürede Geliştirdiğim Bir Proje Sayesinde Adım Atabildim.
Şükür Dedik Devam Ettik.
Yanımdaki Arkadaşlar Gerçekten İyi İnsanlardı
74 Gün Önce Çocuğum Oldu
Ufak Bir Tartışma Yaşadım Darp Vs Yok ama Tartışma Baya Büyüdü Ve uzadı Polis Çagırdık Karşılıklı Şikayet Ettik Birbirimizi
Adli Tatil Varmış Polisler Bıraktı Bizi aradan 3 gün geçti Jandarma Çagırdı İfade Diye Bu olay Varmış Adliyeye Gittik Tartıştıgım Arkadaşda Oradaydı Oda ne olduğunu anlamamıştı Savcı Falan dediler Savcıyı Görmeden Bize Jandarmalar Gir Çık yapacaksınız Dediler Ve Götürdüler Anlayamadım olayı Ve Bizi Götürdüler Ama Gir Çık 30 Günmüş
Tam 34 Gün Tartıştıgım Arkadaşla Beraber Aynı Yerde Kaldık
çocugum 10 Günlük'dü Çok Ağrıma Gitti Herşeyim Birden Elimden Alınmıştı. İşlerim Teker Teker Bozulmaya Başladı Belli Bir Seviyeden Sonra Kazandıgım Herşey Teker Teker Elimden Gitti. 16 Kişilik Ekibimden Sadece Bir Kişi Kaldı Onunda Adı Enes Sizden İyi olmasın Yüreği Çok Güzel İnsanmış Ki Beni Yalnız Bırakmadı İşimin Peşinde Ve Başında Durdu
Mesele Şu Ki Dostlar Ben Çıktığımdan Beri Hiçbirşeye Odaklanamıyorum
İşlerimi Yapamıyorum Sıkılıyorum Bunalıyorum Ve Kafamı Dağıtmak İstiyorum Sürekli Birşeylerle İlgileniyorum ama İşimi Yapamıyorum Bu durum Beni Derinden Etkiliyor.
16 Kişilik Ekibimden Sadece Enes Kardeşim Kaldı Ve Bütün Herşeyide Ona Yıkmak istemiyorum Ki Herşeye Hakim Bir Arkadaş Değil
Bu Durumu Eşime Dahi Anlatamıyorum Çıkıp Her Gün Ofisime Gelsemde İş Yapamıyorum Yapıyormuş Gibi Davranıyorum Ve Sürekli Daralıyorum
İçim İçime Sığmıyor Evimde Dahi Oturasım Gelmiyor.
Son 3 ayda Başıma Gelenler 'odaklanma Problemi'
12
●478
- 13-10-2022, 14:39:39Üyeliği durdurulduHer an her şey olabilir demek buda hocam yani bugün varız yarın yokuz gibi size tavsiyem 1 2 hafta elinizden geldiğince tatile gidin iş için görüşmeye gidiyorum diyip evden çıkın o tatilden sonra düzeleceğinize ben eminim en azından kafa dinlersiniz geçmişi geçmişte bırakıp geleceğe tam verimli şekilde ilerlersinizWAEW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2022, 14:39:40Bende askerden sonra böyle oldu 5 ay on iki saat gece Suriye de nöbet tuttuktan sonra mal gibi hissetim çıkınca. Artık insanlara tahammülüm yok, hiç bir şey yapmak istemiyorum boşluğa düştüm 2 yıldır çıkamıyorum
- 13-10-2022, 14:43:25Dediğiniz Aklımdan Geçmedi Değil ama Yeni Çocuk olunca Adım atmak Pek GüçAnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umarım Sizinkide Benimkide Bir An Önce GeçerSonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu Konuda Şunu Söyliyebilirim Beynimde Fırtınalar Dönsede Adım Atacak Gücüm Veya Takatim Yokmuş Gibi HissediyorumSociAdwer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli Yorumlarınız İçin Teşekkürler - 13-10-2022, 14:47:56Benzer durumu Babamın vefatından sonra yaşadım ama yaklaşık 7 ay kadar dışarıya belli edemediğim bi bunalımdı kendi işim olduğu halde dediğiniz gibi bir odak problemi vardı yapmak içimden gelmiyordu arkadaşlarımın tavsiyesiyle bir işe girdim yeni arkadaşlar edindim çalışanlarım dalga geçiyordu hatta patron garsonluk yapıyor diye ama iyi geldi açıkçası şu an sıkı sıkı sarıldım işlereWAEW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukarıda ki arkadaşında dediği gibi 1 hafta olmasa da bu durumdayken kendinizi daha da zora sokmamak kaydıyla 1 ay kadar kafa izni yapın yeni arkadaşlar edinip bir yerlere gidin evli olduğunuz için ne kadar doğru olur bilemem ama yeni insanlarla tanışmak ve aktivitelere katılmak emin olun iyi gelecektir. - 13-10-2022, 14:55:38Sorunda Burada Başlıyor Her 2 tarafıda tamamlamak niyetindeyim fakat Hem işimi Hemde evimi Boşladıgımı düşüyünüyorum.mebularts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sığınacak Başka Kimsemiz Yok Hocamibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çaremizde Yok