Her an her şey olabilir demek buda hocam yani bugün varız yarın yokuz gibi size tavsiyem 1 2 hafta elinizden geldiğince tatile gidin iş için görüşmeye gidiyorum diyip evden çıkın o tatilden sonra düzeleceğinize ben eminim en azından kafa dinlersiniz geçmişi geçmişte bırakıp geleceğe tam verimli şekilde ilerlersiniz
Dediğiniz Aklımdan Geçmedi Değil ama Yeni Çocuk olunca Adım atmak Pek Güç
Bende askerden sonra böyle oldu 5 ay on iki saat gece Suriye de nöbet tuttuktan sonra mal gibi hissetim çıkınca. Artık insanlara tahammülüm yok, hiç bir şey yapmak istemiyorum boşluğa düştüm 2 yıldır çıkamıyorum
umarım Sizinkide Benimkide Bir An Önce Geçer
Geçmiş Olsun
- Önce cesaretinizi koruyun. Gerisi arkasından gelecektir.
Bu Konuda Şunu Söyliyebilirim Beynimde Fırtınalar Dönsede Adım Atacak Gücüm Veya Takatim Yokmuş Gibi Hissediyorum
Değerli Yorumlarınız İçin Teşekkürler