Bende askerden sonra böyle oldu 5 ay on iki saat gece Suriye de nöbet tuttuktan sonra mal gibi hissetim çıkınca. Artık insanlara tahammülüm yok, hiç bir şey yapmak istemiyorum boşluğa düştüm 2 yıldır çıkamıyorum