• 12-10-2022, 04:35:33
    #1
    Yeni Zelanda sera gazına önlem almak için sahiplerine sığır geğirme vergisi uygulayacakmış. Komiğime gitti, nasıl uygulayacaklarını merak ediyorum.

    https://mainichi.jp/articles/2022101...0m/030/263000c

    Yav yuh Türkçe aratayım dedim haziranın haberiymiş. Hani japonlar çalışkandı 4 ay sonra haber yapıyorlar Ya da çok çalıştıkları için mi akıllarına gelmedi (: sitenin değerleri de baya iyiymiş bizim haber sitelerini tokatlar. Neyse ben yatayım iyi geceler
    • salihkucuk
    • hmsajan
    salihkucuk ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 12-10-2022, 05:44:52
    #2
    bu da nedir lo Şener Şen üstat aklıma geldi
    • Paranoid
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.