Yeni Zelanda sera gazına önlem almak için sahiplerine sığır geğirme vergisi uygulayacakmış. Komiğime gitti, nasıl uygulayacaklarını merak ediyorum.
https://mainichi.jp/articles/2022101...0m/030/263000c
Yav yuh Türkçe aratayım dedim haziranın haberiymiş. Hani japonlar çalışkandı 4 ay sonra haber yapıyorlar

Ya da çok çalıştıkları için mi akıllarına gelmedi (: sitenin değerleri de baya iyiymiş bizim haber sitelerini tokatlar. Neyse ben yatayım iyi geceler