• 10-10-2022, 15:33:07
    #1
    Günlük bilgi dozu,muhabiriniz Elma'dan.

    Arkadaşlar diyelim akli dengesi yerinde olmayan birine bir şey satmak istediniz veya ondan almak istediniz,mesela diyelim telefon olsun bu,hukuken bu insanla yapılmış olan ticaretiniz geçersiz sayılır.Ve olay yargıya intikal ederse bu kişiyi istismar etmiş olarak yargılanırsınız.Sizin bu kişinin akli dengesi yerinde olup olmadığını bilmeniz veya bilmemeniz bir şeyi değiştirmez.Bilmiş kabul edilirsiniz.
    Bu yüzden ticaretlerinizde karşınızdaki insanın ruh sağlığına,hal ve hareketlerine dikkat etmenizde fayda var.İnternet aleminde bu tabii ki mümkün değil fakat günlük hayatta ticari buluşma gerçekleşirse aklınızda bulunsun.
  • 10-10-2022, 15:35:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler
  • 10-10-2022, 15:47:13
    #3
    Konuyu ilk gördüğümde bir müşterinizle sorun yaşadınız ve sinirle bu konuyu açtınız sandım. İlginç bilgiymiş. Peki geçersiz sayılması ne demek, örneğin bu adam benden araba aldı veya bana araba sattı. Nereye varır bu işin sonu
    • Elma
    • fatihbaz
    • GÖKTUĞ
    Elma, fatihbaz ve GÖKTUĞ bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 10-10-2022, 15:49:41
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu ilk gördüğümde bir müşterinizle sorun yaşadınız ve sinirle bu konuyu açtınız sandım. İlginç bilgiymiş. Peki geçersiz sayılması ne demek, örneğin bu adam benden araba aldı veya bana araba sattı. Nereye varır bu işin sonu
    Malını elinden almış,maddi yönden istismar etmiş gibi muamele görür ve yargılanırsınız
  • 10-10-2022, 15:51:24
    #5
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malını elinden almış,maddi yönden istismar etmiş gibi muamele görür ve yargılanırsınız
    Ortada noter anlaşması varken dahi mi?
  • 10-10-2022, 16:00:09
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortada noter anlaşması varken dahi mi?
    Akli dengesi olmayan biri ile noter sözleşmesi yapamazsınız.
  • 10-10-2022, 16:04:46
    #7
    Python Coder
    #elmailebilgileniyorum
  • 10-10-2022, 16:05:45
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortada noter anlaşması varken dahi mi?
    @Browland; hocamızın dediği gibi noterde geçerli sayılmaz.Ama aklı dengesinin yetersiz olması teşhis edilmediyse doktor raporlarında.İşte o zaman o durumu ben de merak ediyorum.Genelde 65 yaş üstünden akıl sağlığı raporu isteniyor.Ama orta yaş veya gençler için böyle bir şart koşulmuyor sanırım
  • 10-10-2022, 16:14:12
    #9
    Kişisel Rütbe
    Satıcı benden para isterken Satıcıya yaptığım savunma