Konuyu ilk gördüğümde bir müşterinizle sorun yaşadınız ve sinirle bu konuyu açtınız sandım. İlginç bilgiymiş. Peki geçersiz sayılması ne demek, örneğin bu adam benden araba aldı veya bana araba sattı. Nereye varır bu işin sonu