• 09-10-2022, 23:37:57
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 yıl söşleşmeli interneti adres değişikliği yaptım 104 tl fatura nakilden sonra 140 tl oldu ses kaydı bırakıyorum müşteri temsilci ile konuşmamı neti iptal ettirdim nasıl bi yol izleyebiliriz bu dsmart cıldırmış tekrar eski adresime gideyim ozaman bir yorumlarmısınız tecrübeli arkadaşlar
    https://youtu.be/PojSzwuwi80?t=1
  • 10-10-2022, 00:01:26
    #2
    Taahhüt neden yapılıyor ozaman bence mantıksız bi şekilde sizin paketiniz güncellenmiş tüketici mahkemelerinde hakkınızı arayabilirsiniz
  • 10-10-2022, 00:07:07
    #3
    poseidon001 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taahhüt neden yapılıyor ozaman bence mantıksız bi şekilde sizin paketiniz güncellenmiş tüketici mahkemelerinde hakkınızı arayabilirsiniz
    asliye mahkemesi ve tüketi hakemine gitmeyi düşünüyorum hocam fatura ödeme tarihim de ayın 14' ünde de ödemeyeçeğim 150 tl servis kurulum ücreti 68 tl nakil ücreti + nette 140 tl olmuş çayma bedeli alırız diyorlar 900 tl nazikce kralınız gelsin dedim alabilecekse buyursun dedim soyguncu demir ören
  • 10-10-2022, 00:24:12
    #4
    Dinlemeye tahammül edemedim daha fazla. Tatmin edici cevap vermiyor temsilci. Buna göre işlem alınır diyor iyi ama neden ? Gayet güzel örnek vermişsin hocam televizyonun taksidi taşınırken niye artsın ki ? Valla hocam heyete falan git mantık bulamadım çünkü.
  • 10-10-2022, 00:41:20
    #5
    RuLLeTs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dinlemeye tahammül edemedim daha fazla. Tatmin edici cevap vermiyor temsilci. Buna göre işlem alınır diyor iyi ama neden ? Gayet güzel örnek vermişsin hocam televizyonun taksidi taşınırken niye artsın ki ? Valla hocam heyete falan git mantık bulamadım çünkü.
    hocam yemin ediyorum bendede mantık kalmadı neronlarım parçalanacak aklım almıyor