poseidon001 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taahhüt neden yapılıyor ozaman bence mantıksız bi şekilde sizin paketiniz güncellenmiş tüketici mahkemelerinde hakkınızı arayabilirsiniz
asliye mahkemesi ve tüketi hakemine gitmeyi düşünüyorum hocam fatura ödeme tarihim de ayın 14' ünde de ödemeyeçeğim 150 tl servis kurulum ücreti 68 tl nakil ücreti + nette 140 tl olmuş çayma bedeli alırız diyorlar 900 tl nazikce kralınız gelsin dedim alabilecekse buyursun dedim soyguncu demir ören