Ben Parasız Dünya TURUNA çıkıyorummm!
77
●6.098
- 12-10-2022, 01:00:59bisikletle alakam yok zaten hocameyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2022, 01:06:02demek istediğim bisikletle bile başarılmış.yani sen arabayla otobüsle başarabilirsinsincapdoruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2022, 02:00:23https://www.youtube.com/c/ArifZengin/videos şu arkadaşla bugün konuştum 20 tl ile giriş yaptı hocam gürcistanaAfrail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inceleyebilirseniz dilerseniz nasıl yaptı nerde kaldı falan diye
- 12-10-2022, 14:37:40Ulaşımı nasıl sağlayacaksınız ? Kasım kış ayına denk geliyor keşke Bahar Mayıs'ta başlasaydınız
- 12-10-2022, 15:03:08otostop otostop olmazsa ulaşım için genelde trenleri kullanmayı dünüyorum ucuz çünkü ama otostop evrensel olduğu için çok sorun olacağını sanmıyorum onun dışında gideceğim ülkeler genelde yan yana olduğu için biletleri bedavadan azcık pahalı oluyor çok kolay şekilde satış kazancından ya da günübirlik işlerden kazanılan parayla alınabiliyor yanionlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inceleyebilirseniz dilerseniz nasıl yaptı nerde kaldı falan diye