eyefive5 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ama çok da kötülememek gerek. Ben de bir ara gündüz vakti ciddede olmayacak yerlerde tek başıma gezmiştim. Askerler durdurup birkaç soru sordu. Sonra su ve kola ikram ettiler.
Arabistanda güvenlik olayı biraz değişik. Orada yabancıysanız biraz dikkatli olmanız gerekiyor. Olağan dışı davranışlar ve seyahatler sıkıntıl ı olabilir.
Ben tek başıma cuma günleri cidde taif gibi yerlere gidip rastgele yürüyüş yapıyordum. Başıma olumsuz birşey gelmedi.
Bu konuda bizim türkler daha olumsuz. Her birey teker teker durduurp saçma sapan sorular sorar laflar söyler. Arabistanda delinin yapmayacağı yürüyüşler yaptım. Bir kişi durdurup terslemedi.