onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ulaşımı nasıl sağlayacaksınız ? Kasım kış ayına denk geliyor keşke Bahar Mayıs'ta başlasaydınız
otostop otostop olmazsa ulaşım için genelde trenleri kullanmayı dünüyorum ucuz çünkü ama otostop evrensel olduğu için çok sorun olacağını sanmıyorum onun dışında gideceğim ülkeler genelde yan yana olduğu için biletleri bedavadan azcık pahalı oluyor çok kolay şekilde satış kazancından ya da günübirlik işlerden kazanılan parayla alınabiliyor yani