R10 Hangi Yazı Tipini Kullanıyor ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Hangi Yazı Tipini Kullanıyor ?
1
●
132
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Hangi Yazı Tipini Kullanıyor ?
09-10-2022, 17:58:23
#1
Klaxon
Ben Open Sans Fontunu Kullanıyorum Peki Ya Siz ?
Not : Bilmeyen arkadaşlar için ;
Tema Ayarlarına Tıklayıp 2. Satırda Yazı Tipi Kısmında Hangi Fontunu Kullandığınızı Görebilirsiniz
İyi Forumlar
09-10-2022, 17:59:42
#2
AlbaySIMSEK
ABeeZee
Ubuntu
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler