Konu
R10 Hangi Yazı Tipini Kullanıyor ?
09-10-2022, 17:58:23
#1
Klaxon
Ben Open Sans Fontunu Kullanıyorum Peki Ya Siz ?
Not : Bilmeyen arkadaşlar için ;
Tema Ayarlarına Tıklayıp 2. Satırda Yazı Tipi Kısmında Hangi Fontunu Kullandığınızı Görebilirsiniz
İyi Forumlar