Ben Open Sans Fontunu Kullanıyorum Peki Ya Siz ?
Not : Bilmeyen arkadaşlar için ;

Tema Ayarlarına Tıklayıp 2. Satırda Yazı Tipi Kısmında Hangi Fontunu Kullandığınızı Görebilirsiniz

İyi Forumlar