Senin gözlerini fişek edecek etkiyi biliyorum, 3 yıl otobüste çalıştım classic Nescafe ile kolayı birlikte için şu yerine kolay koyun o zaman şahlanirsin
Net garantidir 😊
Senin gözlerini fişek edecek etkiyi biliyorum, 3 yıl otobüste çalıştım classic Nescafe ile kolayı birlikte için şu yerine kolay koyun o zaman şahlanirsin
Net garantidir 😊
Nescafe classic denedim fakat kola ile denememiştim
Çok çok yüksek kafein alırsam yarım saat bir saat falan uykum gidiyor ancak sonrasında çöküp bayılıyorum
Kola zero şu sıralar daha etkili bende uyku açma konusunda kahvede uykum geliyor...
Senin gözlerini fişek edecek etkiyi biliyorum, 3 yıl otobüste çalıştım classic Nescafe ile kolayı birlikte için şu yerine kolay koyun o zaman şahlanirsin
Net garantidir 😊
hocam peki kola koyduktan sonra kaynatıyormuyuz normal kahve gibi yoksa soğuk bi şekildemi içiyoruz ?
spor yapıp kafein kullanan arkadaşımda araya 1 hafta koyuyormuş vücut o direnci kaybediyormuş öyle demişti. 1 hafta içmeyin deneyin düzelir belki 1 ay kahveli 1 hafta kahvesiz bir yaşam döngüsü olabilir