QZEUSQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam peki kola koyduktan sonra kaynatıyormuyuz normal kahve gibi yoksa soğuk bi şekildemi içiyoruz ?
Hayır soğuk şekilde zaten kolayı döktüğün gibi köpürür karıştır köpüğünu yudumla biraz daha karıştır sonra tamden iç 😊