• 07-10-2022, 06:50:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Konu silinebilir her kes bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyor
  • 07-10-2022, 06:55:25
    #2
    Çözüm, gitmektir. Bunu söyleyeceğim aklımın ucundan geçmezdi.
    Ben 12 ay askerlik yaptım 35 kişilik karakolda. 20 tanesi terorü destekliyordu. Düşünün bu adamlar yatıp kalktık 1 sene..
    Allah herkese hayırlısını versin.
    • LetgoTr
    • OrganikPiskos
    LetgoTr ve OrganikPiskos bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 07-10-2022, 07:01:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözüm, gitmektir. Bunu söyleyeceğim aklımın ucundan geçmezdi.
    Ben 12 ay askerlik yaptım 35 kişilik karakolda. 20 tanesi terorü destekliyordu. Düşünün bu adamlar yatıp kalktık 1 sene..
    Allah herkese hayırlısını versin.
    Çözüm gitmek olsada bu ülkenin adam olması gerekiyor. Sahte dincilere pabuç bırakılmamalı din adi altında yonetilmemeli çünkü dini ve duyguları kullanıp insanları hayata kusturuyorlar. Burası Ortadoğu ülkesi değil İslam devleti değil İslami kabul eder ama Arap gibi yaşamaz Türklere tarih boyunca Araplar hep sırtından vurmuşlar. Utanma arlanma olmayan Araplarla yaşıyoruz
  • 07-10-2022, 07:04:04
    #4
    Her gün tartışma yaratacak saçma sapan konu açmayı rüyanızda mı görüyorsunuz kardeşim? Git twitterda, facebookta dayılarla tartış burası ticari bir forum insanlar ekmek parası için giriyor sizin saçma sapan konularınız için değil. Yeterince twitter’da facebookta siyaset göre göre midemiz bulandı kusacak duruma geldik, birde burada görüyoruz. Şuraya 2 dakika stres atalım diye giriyoruz, onunda içine ediyorsunuz. Birkaç tane daha var böyle ortalığı bulandıran, işleri güçleri ortamı germek insanların kavga etmesi için pusuda bekleyen!
  • 07-10-2022, 07:06:21
    #5
    Bu tarz konulardan artık bıktık usandık burası webmaster forumu durmadan bir tartışma ortamı yaratmak için bu konuları işliyorsunuz fakat bu konular tüm sosyal medya'da gündemde zaten oralarda paylaşsanız daha iyi sonuç alırsınız.. Burası tartışma arenası değil.. Burada insanlar işinde gücünde ekmeğinde..
  • 07-10-2022, 07:07:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her gün tartışma yaratacak saçma sapan konu açmayı rüyanızda mı görüyorsunuz kardeşim? Git twitterda, facebookta dayılarla tartış burası ticari bir forum insanlar ekmek parası için giriyor sizin saçma sapan konularınız için değil. Yeterince twitter’da facebookta siyaset göre göre midemiz bulandı kusacak duruma geldik, birde burada görüyoruz. Şuraya 2 dakika stres atalım diye giriyoruz, onunda içine ediyorsunuz. Birkaç tane daha var böyle ortalığı bulandıran, işleri güçleri ortamı germek insanların kavga etmesi için pusuda bekleyen!
    Bu ülke yıkılırsa stresini herhangi bir Avrupa ülkesinde atarsın senin gibi insanlar yüzünden bu ülke gelişmiyor. Bana dokunmayan yılan bin yaşasın derdindesin ticari forum olsada bu yorum benim yorumum illa yorum yap diyen oldumu sana yapma görme git ticaretini yap
  • 07-10-2022, 07:08:45
    #7
    TCK 122. Madde.
    Sen bunu işlediğinin farkında mısın?

    Seçim zamanı oyunu verir vatandaşlık görevini yaparsın
  • 07-10-2022, 07:13:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TCK 122. Madde.
    Sen bunu işlediğinin farkında mısın?

    Seçim zamanı oyunu verir vatandaşlık görevini yaparsın
    Bu suçu benmi işliyorum din dil ırk ayrımı yapmıyorum kardeşçe yaşaması gerekenlerin ayrı düşmesini ve ülkenin sonunun kötü olduğunu dile getirdim ben türküm gideceğim başka bir yer yok Türkleri sevmezler. Araphic değilim oy vermem keşke bunları değiştirse neyse
  • 07-10-2022, 07:14:26
    #9
    28 Şubat döneminde yıkılmayan, parçalanmayan devlet hiç yıkılmaz korkma...seçimden seçime camiye giden den, ramazanda içki içip seçim zamanı camiye giden den kork...dindarlar dan korkma, yarın savaş çıksa 100 yıl önceki gibi savaşa onlar en önde gider merak etme...sen, daha rahat yaşamak, arabayı 3-5 ayda alırım diyerek yurtdışına çıkmak için fırsat kollayandan kork...ülkesini bu kadar kolay terkedecek adam yarın cepheye de gitmez...