Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çözüm, gitmektir. Bunu söyleyeceğim aklımın ucundan geçmezdi.
Ben 12 ay askerlik yaptım 35 kişilik karakolda. 20 tanesi terorü destekliyordu. Düşünün bu adamlar yatıp kalktık 1 sene..
Allah herkese hayırlısını versin.
Çözüm gitmek olsada bu ülkenin adam olması gerekiyor. Sahte dincilere pabuç bırakılmamalı din adi altında yonetilmemeli çünkü dini ve duyguları kullanıp insanları hayata kusturuyorlar. Burası Ortadoğu ülkesi değil İslam devleti değil İslami kabul eder ama Arap gibi yaşamaz Türklere tarih boyunca Araplar hep sırtından vurmuşlar. Utanma arlanma olmayan Araplarla yaşıyoruz