Çözüm, gitmektir. Bunu söyleyeceğim aklımın ucundan geçmezdi.
Ben 12 ay askerlik yaptım 35 kişilik karakolda. 20 tanesi terorü destekliyordu. Düşünün bu adamlar yatıp kalktık 1 sene..
Allah herkese hayırlısını versin.