• 17-03-2009, 21:35:48
    #1


  • 17-03-2009, 21:49:33
    #2
    Sitelere koyabileceğimiz banner bulabilirmiyiz..
  • 17-03-2009, 23:08:18
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    18 Mart çanakkale şehitlerini anma ve benim doğum günüm. Gurur duyuyorum böyle mübarek bir günde doğmaktan
  • 18-03-2009, 12:52:13
    #4
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitelere koyabileceğimiz banner bulabilirmiyiz..
    grafiker arkadaşlar bi kaç banner yapsa güzel olur
  • 18-03-2009, 16:41:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Allah rahmet etsin tüm emeği geçenleri.

    Böyle onurlu bir ULUS vardı Çanakkale'de..Devir değişiyor gerçekten

    Ruhları Şad, Mekanları cennet olsun. Minnet ve Şükran ile anıyoruz hepsini.
  • 18-03-2009, 18:29:25
    #6
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitelere koyabileceğimiz banner bulabilirmiyiz..


    banner olarak kullanılabilir
  • 18-03-2009, 18:30:06
    #7
    Geçen yıl bu mübarek yere gidip hemen hemen her yeri ziyaret etmiştim inanın gitmeyen varsa tavsiye ederim, gidin.

    Şehitlerimizin Mekanları Cennet Olsun..!
  • 18-03-2009, 20:07:44
    #8
    Çanakkale geçilmez!
    Diriliş ve Şu Çılgın Türkler kitaplarını okumayan arkadaşlara -hala varsa- okumalarını şiddetle tavsiye ederim.
  • 18-03-2009, 23:37:31
    #9
    çanakkale şehitleri için açılan konuda 5 farklı kişiden yazılan mesaj.

    HASSASİYETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER R10