18 Mart Çanakkale Şehitlerini Anma Günü - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
18 Mart Çanakkale Şehitlerini Anma Günü
15
●
816
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
18 Mart Çanakkale Şehitlerini Anma Günü
1
2
17-03-2009, 21:35:48
#1
kubilay
17-03-2009, 21:49:33
#2
bycapslock
Sitelere koyabileceğimiz banner bulabilirmiyiz..
17-03-2009, 23:08:18
#3
saytun
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
18 Mart çanakkale şehitlerini anma ve benim doğum günüm. Gurur duyuyorum böyle mübarek bir günde doğmaktan
18-03-2009, 12:52:13
#4
kubilay
bycapslock adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sitelere koyabileceğimiz banner bulabilirmiyiz..
grafiker arkadaşlar bi kaç banner yapsa güzel olur
18-03-2009, 16:41:14
#5
hermesyus
Üyeliği durduruldu
Allah rahmet etsin tüm emeği geçenleri.
Böyle
onurlu bir ULUS
vardı Çanakkale'de..Devir değişiyor gerçekten
Ruhları Şad, Mekanları cennet olsun. Minnet ve Şükran ile anıyoruz hepsini.
18-03-2009, 18:29:25
#6
kubilay
bycapslock adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sitelere koyabileceğimiz banner bulabilirmiyiz..
banner olarak kullanılabilir
18-03-2009, 18:30:06
#7
helperman
Geçen yıl bu mübarek yere gidip hemen hemen her yeri ziyaret etmiştim inanın gitmeyen varsa tavsiye ederim, gidin.
Şehitlerimizin Mekanları Cennet Olsun..!
18-03-2009, 20:07:44
#8
Fhenix
Çanakkale geçilmez!
Diriliş ve Şu Çılgın Türkler kitaplarını okumayan arkadaşlara -hala varsa- okumalarını şiddetle tavsiye ederim.
18-03-2009, 23:37:31
#9
kubilay
çanakkale şehitleri için açılan konuda 5 farklı kişiden yazılan mesaj.
HASSASİYETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER R10
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler