Allah rahmet etsin tüm emeği geçenleri.

Böyle onurlu bir ULUS vardı Çanakkale'de..Devir değişiyor gerçekten

Ruhları Şad, Mekanları cennet olsun. Minnet ve Şükran ile anıyoruz hepsini.