• 21-03-2009, 15:11:55
    #46
    lucky13boy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sefer bana vuracak gibi..
    bir adet link veriyorum... (pr0)
    demişim...herifin biri "eziq" diye -rep vermiş bana vurmasını hissetmem mi eziklik yoksa pr0 link vermem mi? pardon domain vermemmi?

    gülüyorum sadece...
  • 21-03-2009, 19:04:36
    #47
    benide yazar mısın listeye ?
  • 21-03-2009, 19:42:51
    #48
    Üyeliği durduruldu
    benide yazarmısınız ..
  • 21-03-2009, 19:45:41
    #49
    Beni de ekleyin
  • 24-03-2009, 18:42:51
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Pr 2 siteden 1 ay link veriyorum benide EKLEYİN.. lütfen..
  • 24-03-2009, 18:43:48
    #51
    Beni de eklerseniz, sevinirim
  • 24-03-2009, 18:44:25
    #52
    Eklersen sevinirim
  • 24-03-2009, 18:46:08
    #53
    Beni de ekle hocam : )
  • 24-03-2009, 18:46:27
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Benide Eklerseniz Sevinrim