Konu
R10 Nisan Ayı Çekilişi
21-03-2009, 15:11:55
#46
lucky13boy
lucky13boy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu sefer bana vuracak gibi..
bir adet link veriyorum... (pr0)
demişim...herifin biri "eziq" diye -rep vermiş
bana vurmasını hissetmem mi eziklik yoksa pr0 link vermem mi? pardon domain vermemmi?
gülüyorum sadece...