lucky13boy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu sefer bana vuracak gibi..
bir adet link veriyorum... (pr0)
demişim...herifin biri "eziq" diye -rep vermiş bana vurmasını hissetmem mi eziklik yoksa pr0 link vermem mi? pardon domain vermemmi?

gülüyorum sadece...