• 05-10-2022, 15:00:53
    #64
    sabahtır anlamaya calısıyorum ne yazıyor diye. erik mi satacaklar acaba diyorum. isim başarısız ve anlamsız
  • 05-10-2022, 15:01:34
    #65
    iemralan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabahtır anlamaya calısıyorum ne yazıyor diye. erik mi satacaklar acaba diyorum. isim başarısız ve anlamsız
    Erik satma fikri de güzel
  • 05-10-2022, 15:01:39
    #66
    Gayet sade ve şık olmuş, projenizde başarılar dilerim hocam.
  • 05-10-2022, 15:08:02
    #67
    Biraz zorlandım okurken. Haricen güzel.
  • 05-10-2022, 17:56:24
    #68
    Platin üye
    Gayet hoş olmuş hocam gözü yormuyor.
  • 05-10-2022, 22:03:55
    #69
    Gayet güzel hocam, yeni profil fotoğrafınız da iyi ama eskisi daha iyiydi
  • 05-10-2022, 22:13:05
    #70
    Gayet başarılı fakat "c" harfi düz bir şekilde olsa daha akıcı olur gibime geldi.
  • 05-10-2022, 22:14:56
    #71
    Çok güzel ve şık tasarım hoşuma gitti, hayırlı olsun hocam
  • 05-10-2022, 22:49:18
    #72
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel hocam, yeni profil fotoğrafınız da iyi ama eskisi daha iyiydi
    Konu logoydu sen profilden vurdun hocam

    emrecanondes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet başarılı fakat "c" harfi düz bir şekilde olsa daha akıcı olur gibime geldi.
    Revize edildi o kısım teşekkürler yorum için

    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel ve şık tasarım hoşuma gitti, hayırlı olsun hocam
    Teşekkürler hocam