Konu
Logo Değerlendirme :) | Herkese R10+
05-10-2022, 15:01:34
#65
ademakcan
iemralan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sabahtır anlamaya calısıyorum ne yazıyor diye. erik mi satacaklar acaba diyorum. isim başarısız ve anlamsız
Erik satma fikri de güzel