Logo Değerlendirme :) | Herkese R10+
72
●2.324
- 05-10-2022, 15:01:34Erik satma fikri de güzeliemralan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2022, 22:13:05Gayet başarılı fakat "c" harfi düz bir şekilde olsa daha akıcı olur gibime geldi.
- 05-10-2022, 22:49:18Konu logoydu sen profilden vurdun hocamkalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Revize edildi o kısım teşekkürler yorum içinemrecanondes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocamAwakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle