kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet güzel hocam, yeni profil fotoğrafınız da iyi ama eskisi daha iyiydi
Konu logoydu sen profilden vurdun hocam

emrecanondes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet başarılı fakat "c" harfi düz bir şekilde olsa daha akıcı olur gibime geldi.
Revize edildi o kısım teşekkürler yorum için

Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel ve şık tasarım hoşuma gitti, hayırlı olsun hocam
Teşekkürler hocam