Gayet güzel hocam, yeni profil fotoğrafınız da iyi ama eskisi daha iyiydi
Konu logoydu sen profilden vurdun hocam
Gayet başarılı fakat "c" harfi düz bir şekilde olsa daha akıcı olur gibime geldi.
Revize edildi o kısım teşekkürler yorum için
Çok güzel ve şık tasarım hoşuma gitti, hayırlı olsun hocam
Teşekkürler hocam