Merhaba hocalarım geçen günlerde mesaj geldi e devlet tarafından
Yoklama kaçağı durumuna düşmemek için 31.12.2022 tarihine kadar askerlik işlemlerinizi tamamlamanız gerekmektedir. B016
Ben 2022 haziran da meslek lisesinden mezun oldum ne yapmam gerekiyor şu an hiç bir fikrim yok danışacağım kimse yok. Adana ki askerlik şubesi hangisi bilen var mıdır acaba onu da
Askerlik tecili için neler gerekli YARDIM
5
●190
- 29-09-2022, 09:12:13
- 29-09-2022, 09:14:45Askerlik şubesine gitmen yeterli üniversiteye hazırlandığını söyle hocam
- 29-09-2022, 09:16:21Lise diplomasimetal02442 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimlik fotokopisi
Vesikalık yeterli mi - 29-09-2022, 09:17:12İki yıllık tecil hakkınız bulunmakta, askerlik şubesine gidip tecil hakkınızın 1 yılını ya da tamamını (2 yıl) kullanabilirsiniz.
Üniversiteye kayıt olduktan sonra üniversite siz mezun olana kadar ya da bölüm için tanınan tecil süresini sizin yerinize kendileri askerlik şubesine bildiriyor. Ama şu anda lise mezunu olup üniversite kaydınız olmadığını düşünürsek üstteki yazdığım gibi yapmanız gerekiyor.