• 29-09-2022, 09:12:13
    #1
    Merhaba hocalarım geçen günlerde mesaj geldi e devlet tarafından
    Yoklama kaçağı durumuna düşmemek için 31.12.2022 tarihine kadar askerlik işlemlerinizi tamamlamanız gerekmektedir. B016

    Ben 2022 haziran da meslek lisesinden mezun oldum ne yapmam gerekiyor şu an hiç bir fikrim yok danışacağım kimse yok. Adana ki askerlik şubesi hangisi bilen var mıdır acaba onu da
  • 29-09-2022, 09:14:45
    #2
    Askerlik şubesine gitmen yeterli üniversiteye hazırlandığını söyle hocam
  • 29-09-2022, 09:16:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Üniversite olunca zaten tecil oluyor ekstra bir şey yapmanıza gerek yok şubeye giderseniz gerekli olan şeyi size söylerler
  • 29-09-2022, 09:16:21
    #4
    metal02442 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlik şubesine gitmen yeterli üniversiteye hazırlandığını söyle hocam
    Lise diplomasi
    Kimlik fotokopisi
    Vesikalık yeterli mi
  • 29-09-2022, 09:17:12
    #5
    İki yıllık tecil hakkınız bulunmakta, askerlik şubesine gidip tecil hakkınızın 1 yılını ya da tamamını (2 yıl) kullanabilirsiniz.
    Üniversiteye kayıt olduktan sonra üniversite siz mezun olana kadar ya da bölüm için tanınan tecil süresini sizin yerinize kendileri askerlik şubesine bildiriyor. Ama şu anda lise mezunu olup üniversite kaydınız olmadığını düşünürsek üstteki yazdığım gibi yapmanız gerekiyor.
  • 29-09-2022, 09:17:33
    #6
    Selam hocam, bulunduğun çevredki halk eğitime gidip üniversiteye hazırlanacağım vs deyip gerekli belgeleri askerlik şubesine iletip tecilini uzatabilirsin. Askerlik şubesi ise Başkent hastanesinin orada