• 27-09-2022, 00:33:14
    #19
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İç giyimdeyim aslında farklı bir şey olsun istiyorum.
    Ama fikrinize kesinlikle katılmaktayım.
    vibratör çok farklı olur 2008 yıllarında sx shopcuya google reklam hizmeti verdim... kadınların ilgisi çok...
  • 27-09-2022, 00:33:58
    #20
    iusta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün yerine evde paketleme işine girerdim.
    Niye dicek olursan tum evden disariya mecburen çıkamayan ama aile ekonomisine destek olmak isteyen milyon ev hanımı olduğunu düşünüyorum.
    Evlere paketleme yollayan bir firma kurmak isterdim.
    İş modeli güzel ama bir sorun var. Biliyorsunuz PAPARA *************** bir sıra mevcuttu. Evde çalışarak şu şu kazanç gibi reklamlarla insanların sigorta başlangıcı yapacağına dair vaadler verilip papara hesapları açılarak yasa dışı kumarlarda kullanıldı. Çok sıkıntılı olabilir.
  • 27-09-2022, 00:34:58
    #21
    sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vibratör çok farklı olur 2008 yıllarında sx shopcuya google reklam hizmeti verdim... kadınların ilgisi çok...
    Hahahaa evet farkındayım hocam. Ama farklı bir fikriniz varsa çok mutlu olurum.
    • sakurt
    sakurt bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-09-2022, 00:39:40
    #22
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahahaa evet farkındayım hocam. Ama farklı bir fikriniz varsa çok mutlu olurum.
    yerin nerde bilmiyorum... ama tekstiş konusunda bayrampaşa merter, takı taku gibi ıvır zıvır da diyebilirzi tahtakale... buraları takip ederseniz ne satacağınıza karar verirsiniz...
    Kadınlar takıyıda çok sever... iç giyimde don kilot haricinde fantazi ürünlerine yönel... ben öylesine site açtım... arada bi sipariş geliyor neden sipariş veriyorlar onuda anlamadım... ama kadının kimyasında var ucuz ürün görünce sipariş veriyorlar... site türkçe ingilizce karışık hiç güven vermiyor sadece kartlı ödeme eklenmedi... fantazi sipariş veren oluyor... güzel iş kar marjı yüksek...
  • 27-09-2022, 00:44:59
    #23
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz üretiyoruz hocam?
    Üstünüze alınmayın lütfen en kalitesini biz üretiyoruz diyanlarden ldığım ürünleri hala çöpe atmakla bitiremedim, 1 yıl garanti verme mecburiyetim var ve her gün en azından 1 tane geri geliyor. Türkiyeden çeşitli firmalardan aldığım ürünlerden 3 senede 10 bin euro zarar ettim ve hala etmeye devam ediyorum, adam parasını aldı çekildi kenara ama ben uğraşıyorum onların çöpleri ile.
  • 27-09-2022, 00:47:39
    #24
    İç giyim işini avrupada pazarlamayı bende düşünüyorum ancak, kaliteli ürün bulmak mesele!