Üstünüze alınmayın lütfen en kalitesini biz üretiyoruz diyanlarden ldığım ürünleri hala çöpe atmakla bitiremedim, 1 yıl garanti verme mecburiyetim var ve her gün en azından 1 tane geri geliyor. Türkiyeden çeşitli firmalardan aldığım ürünlerden 3 senede 10 bin euro zarar ettim ve hala etmeye devam ediyorum, adam parasını aldı çekildi kenara ama ben uğraşıyorum onların çöpleri ile.