• 23-09-2022, 22:22:55
    #1
    Merhaba, ilk defa ux tasarımı yaptım. Bir tasarım firmasından ve papara'dan özenilerek yapmaya çalıştım. Abode Xd ile tasarladım umarım beğenmişsinizdir
  • 23-09-2022, 22:24:09
    #2
    Kanki bu papara degilmi
  • 23-09-2022, 22:25:37
    #3
    elinize sağlık ben beğendim ilk projeye göre
    • ELLAS
    ELLAS bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-09-2022, 22:25:45
    #4
    kara56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanki bu papara degilmi
    Aslında evet. Sade ve hoş gözüksün istemiştim bu yüzden Papara'ı örnek aldım sadeliği ve konumlarından dolayı. Zaman ilerledikçe kendi fikirlerimide tasarlayacağım
  • 23-09-2022, 22:25:49
    #5
    Bence gayet güzel
    Xd ilemi yaptınız Figma ile mi ?
  • 23-09-2022, 22:25:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel iş çıkarmışsın elije sağlık ama bence figmaya geç adobede figmaya satın aldı zaten.
    Daha güzel işler çıkarırsın eminim
    Başarılar
  • 23-09-2022, 22:26:39
    #7
    Clear Conscience. ツ
    İkonları küçültebilirsin, haricinde ilk denemene göre çok iyi 😊
  • 23-09-2022, 22:26:54
    #8
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında evet. Sade ve hoş gözüksün istemiştim bu yüzden Papara'ı örnek aldım sadeliği ve konumlarından dolayı. Zaman ilerledikçe kendi fikirlerimide tasarlayacağım
    Walla begendim emegine saglik hepsi emek pasit seyler degil ⭐⭐⭐⭐⭐
  • 23-09-2022, 22:27:00
    #9
    MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence gayet güzel
    Xd ilemi yaptınız Figma ile mi ?
    Çok teşekkür ederim. Abode Xd ile tasarladım.