Konu
Merhaba, ilk ux tasarımım nasıl? (R10+)
23-09-2022, 22:22:55
#1
ELLAS
Merhaba, ilk defa ux tasarımı yaptım. Bir tasarım firmasından ve papara'dan özenilerek yapmaya çalıştım. Abode Xd ile tasarladım umarım beğenmişsinizdir