Konu
Merhaba, ilk ux tasarımım nasıl? (R10+)
23-09-2022, 22:27:00
#9
ELLAS
MMM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence gayet güzel
Xd ilemi yaptınız Figma ile mi ?
Çok teşekkür ederim. Abode Xd ile tasarladım.