Merhaba, ilk defa ux tasarımı yaptım. Bir tasarım firmasından ve papara'dan özenilerek yapmaya çalıştım. Abode Xd ile tasarladım umarım beğenmişsinizdir
Aslında evet. Sade ve hoş gözüksün istemiştim bu yüzden Papara'ı örnek aldım sadeliği ve konumlarından dolayı. Zaman ilerledikçe kendi fikirlerimide tasarlayacağım
Aslında evet. Sade ve hoş gözüksün istemiştim bu yüzden Papara'ı örnek aldım sadeliği ve konumlarından dolayı. Zaman ilerledikçe kendi fikirlerimide tasarlayacağım
Walla begendim emegine saglik hepsi emek pasit seyler degil ⭐⭐⭐⭐⭐