• 22-09-2022, 20:26:50
    #1
    🏆executive🏆
    2 yıldır çalıştığım yerden iftira sonucu çıkarıldım ve şuan moralim çok bozuk ne yapsam aklıma geliyor ve içimde bi burukluk oluyor kafamı dağıtacak bir iş yapmak istiyorum ve de para kazandıracak dating uygulamam var ve sosyal medya alanında baya başarılıyım ne yapsam bilmiyorum fikir sunacak birileri yokmu?
  • 22-09-2022, 20:28:59
    #2
    Tazminat aldınız mı
  • 22-09-2022, 20:29:50
    #3
    🏆executive🏆
    Bodur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tazminat aldınız mı
    sigortam yoktu malesef
  • 22-09-2022, 20:30:24
    #4
    frkndkq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigortam yoktu malesef
    Yaş kac ve 2 yıl neden sigortasız calıstınız
  • 22-09-2022, 20:31:58
    #5
    Bu devirde sigortasız çalışılır mı? Tazminat felan da almamışsındır o zaman. SGK'ya şikayet et.
  • 22-09-2022, 20:33:15
    #6
    🏆executive🏆
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu devirde sigortasız çalışılır mı? Tazminat felan da almamışsındır o zaman. SGK'ya şikayet et.
    alkollü mekan olduğu için ben yaptırmak istemedim memur filan olursam artık oraya kadar bakıyorlarmış
  • 22-09-2022, 20:39:48
    #7
    Alkollü mekanda çalışmanın memur olmaya ne gibi bir engeli varmış hocam? Kim uyduruyor bunları. SGK’ya başvurarak hizmet tespit davası açtırabilirsiniz.
  • 22-09-2022, 20:41:08
    #8
    Google Maps Expert
    frkndkq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alkollü mekan olduğu için ben yaptırmak istemedim memur filan olursam artık oraya kadar bakıyorlarmış
    o zaman kafaya takmayacaksın, memur olmaya bakacaksın. geçmiş olsun.
  • 22-09-2022, 20:42:22
    #9
    2 yıl boyunca GSS işledi o zaman ? Nereden baksan zarar valla. Sigortasız çalışmak nedir Allah aşkına ?