frkndkq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alkollü mekan olduğu için ben yaptırmak istemedim memur filan olursam artık oraya kadar bakıyorlarmış
o zaman kafaya takmayacaksın, memur olmaya bakacaksın. geçmiş olsun.