Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu devirde sigortasız çalışılır mı? Tazminat felan da almamışsındır o zaman. SGK'ya şikayet et.
alkollü mekan olduğu için ben yaptırmak istemedim memur filan olursam artık oraya kadar bakıyorlarmış