• 22-09-2022, 09:48:59
    #1
    Herkese günaydınlar değerli R10 ailesi.Ay başında İphone 11 almayı düşünüyorum fakat 2.el piyasasına baktığım zaman piyasa YD telefon kaynıyor.TR cihazları da temizleri 13-14 bin tl civarinda değişiyor.13-14 bin tl 2.el cihaza verip acaba bir sıkıntısı vs varmı düşüneceğime üstüne 2 bin tl daha koyup sıfırını almak mı daha mantıklı sizce ?
  • 22-09-2022, 09:53:07
    #2
    2 bin daha koy sıfırını al devlete de para lazım
  • 22-09-2022, 10:07:47
    #3
    Merhabalar,

    Iphone 11 için artık 2 yıl civarı güncelleme daha gelecek.

    Tavsiyem 2.el de sıfır da alacaksanız iPhone 12 alın derim.

    Teknoloji, kasa, ekran her şey değişiyor.

    13-14 almadığınız için bir problem yaşamazsınız 12 şu an yeterli bence.