Herkese günaydınlar değerli R10 ailesi.Ay başında İphone 11 almayı düşünüyorum fakat 2.el piyasasına baktığım zaman piyasa YD telefon kaynıyor.TR cihazları da temizleri 13-14 bin tl civarinda değişiyor.13-14 bin tl 2.el cihaza verip acaba bir sıkıntısı vs varmı düşüneceğime üstüne 2 bin tl daha koyup sıfırını almak mı daha mantıklı sizce ?